I never knew I could love you this much

Förlåt för sämst uppdateringen, ska försöka bättre mig! men jag har haft fullt upp i helgen med att handla julklappar, äta på kinarestaurang, vara i backen, handlat ännu mer julklappar och varit med älsklings Hampus. Därför har jag varken orkat eller haft tid. Tycker det var awesome att Jay vann hela idol iallfall

Idag hade vi ju luciakuppen (antar att jag inte har några läsare som inte redan visste att vi hade de, men.) och våran klass var utklädda till Svart/vita. Har inte mycket att säga om det förutom att den enda matchen vi hade loosa vi med och den andra matchen ville inte det andra laget spela, men spela roll? annars har dagen varit väldigt bra, inga lektioner utom läsning på morgonen, gillas ♥








FUJIFILM XP Har fler bilder, men de flesta är bara suddiga.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0