sammanfattning av år 2010!

Januari:


Jag, Moa och Tina gjorde nyårslöften.


Jag såg inte bra ut på nått vis, klippt mig själv alldeles för kort och sen fick jag för mig att färga håret för mörkt. (passade inte i det då.)

Februari:


Jag slingade bort det mörka håret lite.


Bröt ett finger.


hampus blev min;)

Mars:


Agnäs backen med skolan!


Åkte mycket i backen med mina tjejor.


Fick min nya dator eftersom min gamla gick sönder, på den tiden vad man apberget nörd också..


:)


Var med Alice och hade det bäst.

April:



Konsert med musikskolan, på den tiden gick man ju i popgrupp också;)


Några nördkvällar!


Trodde sakerochting skulle förbli som det va, tur allt vart bättre!

Maj:


Majbrasan, glömmer aldrig det där.


Plötsligt vart det mycket varmare och jag och moa hade några bra dagar!


RixFm Festivalen, grymkväll med tjejorna.


Jag avskydde dessa kryp,
som tur var försvann de fort!

Juni:
Köpte min systemkamera nån gång i mitten av Juni också.


Satt i publik för Daniel som var med i ett avsnitt av något slags program.
Såg ut såhär.


...


Badade lite i den iskalla älven..


Skolavslutning! Åt pizza, va i vby, chilla på badet, sov i moas husvagn, solade och badade hela dagen efter!


Sov på Tinas altan.

Juli:


Vi var i Tyskland där min moster bor.


Tältade med Tina och Moa, bästakvällen.


Jag och Moa steekte lite.


Chillkvällar.


Tältade med Moa.


Augusti:


Hade det trevligt värre med Alice.




Badade ganska mycket hos Moa.


Var hos släkten i flera dagar.


jao!


Jag och Tina sålde fika.

September:


Skolan hade börjat, Bästa dagarna med dig!


stan



Konfalägret med Moa, Tina, Emelie och Mathilda.. och de andra;) grymt!


Färgat håret mycket har jag också gjort under 2010.

Oktober:





Snön kom!


Köpte en ny soffa ;]

November:


För mycket läxor vart det!


Fettokvällar!

December:


Backen första gången den här vintern!


Färgade håret mörkare igen.


Luciakuppen i skolan;)


Julafton.


Oj det vart mycket, har gått in på detalj ibland, men missat en massa annat som också borde varit med, men det här för duga. 2010 började bra, forsatta hyffsat, vart sämre, ägde och slutade finemang! :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0