no girlpower right now

Asså åh! gräsklipparn har fastnat och ja får inte ens loss den. jag har typ dragit allt va jag kan, och på köpet fått fett ont i ryggen! typiskt att man ska va så svag..

Igår kväll kom iallfall hampus hit, vi typ såg film och chilla.
Ska dra ut igen och förökra dra upp gräsklipparn innan någon hinner komma hem.. -.-


UPDATERING 13:43 pappa lyckades direkt köra iväg med klipparn, fast sen sa han att kopplingen och rämmen är sönder, fan va jag suger asså.

UPDATERING 14:22 det va tydligen inte mitt fel att den gick sönder :]

Kommentarer
Postat av: tinaaa

sv; för att det skulle bli lättare att kliva upp då;P

2010-09-19 @ 22:25:54
URL: http://thinkingatmode.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0