sen så sårar du mig genom att bara spela kall

internet har knappt funkat alls i helgen därför är uppdateringen på is.
i fredags kom iallafall moa hit vid fem, och sen drog vi på miniläger med konfan.

det har iallfall bara vart galet najs! sedan igår kom jag hem vid kanske fem-sex tiden, och sen va jag ensam hemma hela kvällen, va fett me trött så det hände inte så mycket här!

men nu får ni några bilder från fredag-lördag.








FUJIFILM XP

internet funkar typ i fem minuter sen måste man ner och dra ut rotern, så jag vet inte om det blir så bra uppdatering nu ett tag men ni ser ju. tjingtjong! =]

Kommentarer
Postat av: moa

sv; nej, skitsöt!



och fyfarao vilka bilder på mig, ser ju cp ut på alla! xdd :]

2010-09-26 @ 15:05:44
URL: http://mmmoaas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0