Dag 03 – 10 sanningar om dig själv

Jag körde fast på denna ↓ och har därför inte haft bra uppdatering med dagar-grejen. Men nu..

Dag 03 – 10 sanningar om dig själv

1. Jag älskar sötsaker och mat, äter hur mycket dom helst av sånt! (det var nog kanske ingen nyhet för någon)
.
2. Det är omöjligt för mig att välja mellan två saker. Exempel mellan två glassar, filmer, kanaler, maträtter osv. sjukt svårt val!
.
3. Jag blir aldrig riktigt nöjd och vill oftast att saker kan bli bättre. Och jag tar oftast på mig skulden till slut för saker och ting. (vet inte om ni fattar hur jag menar men..)
.
4. Jag tror helt klart på andar, spöken och ja, allt sånt!
.
5. När jag ska sova kör jag nästan alltid på "helt avslappnad i tårna, benen, magen, ryggen, ansiktet osv." för att kunna somna.
.
6. Jag blir aldrig nöjd med vad jag än har för hårfärg, vill alltid byta.
.
7. Förr var jag jätte kreaktiv, jag skrev en massa varje dag, ritade fint, målade, gjorde smycken, fototavlor, pyssel, stickade och sydde fula kläder. Men allt det där har jag tyvärr slutat med..
.
8. Jag fick min dator (som nu är familjedatorn) för att jag var helt bestämd på att bli författare och innan det skrev jag på skrivmaskin, haha.
.
9. Jag började se skräckfilmer när jag var fem och lärde mig simma samma år.
.
10. Jag önskar jag verkligen jag var mer sportig och musikalisk.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0