29/30 juli.

Har haft en askul kväll med mina bästa tjejer!
Först kom Moa hit vid åtta nån gång, vi har gjort lite alltmöjligt, även haft ett litet förhör hos tina, haha. Sen for vi alla hem till mig och började se nån film (jag och moa hade dessutom B&J's, hur gott???). Skrattat en massa har ja iaf gjort!

Fick förövrigt med mig en hel del hem från stan också, ganska nöjd faktiskt!
Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske se lite tv eller så, gonatt


kombo
- tobtoppen från tina och t-shirten från moa, hihi.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Såg såna där shorts idag på stan och tänkte köpa dom men tyckte att jag hade sett dig ha dom så jag gjorde inte de, hihi;]

2011-07-30 @ 21:56:52
URL: http://olundin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0