jag ekar av tomhet utan din närhet

Taggar nya 90210 avsnitt, snygg man det där för övrigt.
 
Jag jobbar från åtta till tre varje dag sen dör jag i soffan, tråkigare jobb går inte att leta efter.. dock är gamlingarna ganska söta till och från, men ändå. Kommer avlida innan dom här veckorna är över.. har inget liv heller, så om nån vill hitta på nått kan ni alltid höra av er! ;)
 
Igår for jag iallafall till Moa och var med hon och Linnea, vi badade och sånt, bara najs. Haha, slutade dock lite kaos för mig men det fixade sig efter ett tag sådär. Mamsen har köpt jordgubbar så nu ska jag duscha och sen käka gubbarna framför nyaste Pretty Little Liars, helt ok!

Kommentarer
Postat av: Tina

vi borde hitta på nått imorgonkväll typ!!

2012-08-01 @ 23:39:47
URL: http://tttiina.blogg.se

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0