del 1.

Hostan dödar mig så i brist på annat att göra slängde jag ihop en liten årssammanfattning från 2011.. saknar det faktiskt lite redan ;)

Januari


backen med moa och tina, precis ett år sen idag!


tjejkväll hos moa, grymt


gick till backen med tina och träffade hampii där!


det fanns massor av snö till skillnad från nu!


gjorde en fotovägg


mer backen ;)

Februari



jag hade nog inte så mycket annat för mig om kvällarna och helgerna än backen under dom här månaderna, helt klart bäst! ♥


spelade zombies hos tina, lite för läskigt


firade ett år med hampus


var med tina lite nu och då som vanligt ;)

Mars


fotade ute med tina, jag hade pannlugg vilket inte var mitt smartaste drag kanske..


och så va jag med alice några gånger ;)

Orkar inte leta några fler bilder från dom här månaderna, men del 2 kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Tina

sv; ;] hehe vet inte om jag kan hålla med om det..

2012-01-02 @ 10:21:20
URL: http://tttiina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0