lite mer från 2011.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-
Jajemen

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
-
Yes,

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-
Nej

 

4. Dog någon som stod dig nära?
-
Nä, tur det!

 

5. Vilka länder besökte du?
-
Har bara stannat i Sverige iår :(

 

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
-
Sommaren kommer jag sakna en massor

 

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
-
Jag vet inte, blir väl den 19e feb. varje år, haha

 

8. Vad var din största framgång 2011?

- Betygen kanske

 

9. Största misstaget?
-
Jadu.. kan iaf säga att jag är glad att jag gick igenom det misstaget nu.

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
-
Nje, bara feber och sån skit!

 

11. Bästa köpet?
-
Har faktiskt inte köpt något jätte speciellt iår, har fått det jag viljat ha som mest typ storsängen, onepiecen, extra hårddisken, högtalarna osv.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
-
Kläder..

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-
Men jaa!

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
- I Wouldn't Mind - He is we
- Lay Me Down - The Wreckers

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Både och, men mycket gladare tror jag!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
-
Rört på fläsket ;)

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-
Alla sötsaker jag tryckt i mig ångrar jag lite, men det är ju så gott! hehe


18. Hur tillbringade du julen?
-
Med familjen, släkt, mat och paket


19. Blev du kär i år?
-
Var kär 2010, men blev det på ett helt annat vis under 2011.


20. Favoritprogram på TV?
-
Medium

 

21. Bästa boken du läste i år?
-
Någon av Katarina Von Bredow böckerna kanske


22. Största musikaliska upptäckten?
-
Your Favorite Martian haha ;)

 

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Stor sängeeen!


25. Något du önskade dig men inte fick?

- Näe


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

- var med familjen..


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Mindre motgångar, mer möjliheter och erbjudanden, haha


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

- Inte för överdriven på varierat sätt..?


29. Vad fick dig att må bra?

- Att skratta


30. Vilken kändis var du mest sugen på?

- Haha ingen tror jag


32. De bästa nya människorna du träffade?

- Nya och nya vet jag inte, men de bästa jag lärde känna bättre va Emelie och Olivia!


33. Har du legat på sjukhuset?

- Nej


34. Hur ska du fira nyår?

- Firade nyår med Hampus


35. Har du varit lycklig detta året?

- Oja!


36. Det bästa med hela 2011?

- Återigen, sommaren tror jag allt!


37. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?
-
Har ingen aning, men hoppas till hundra på det!

 

 


Kommentarer
Postat av: olivia

Love u!<3 snygg bild förresten ;)))))))

2012-01-02 @ 22:20:14
URL: http://olundin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0