can't replace you with a million rings


- sötaste

Uppdateringen blev sämst, som väntat. Kom hem ganska sent från Hampus igår så orkade inte då. Vi gjorde typ världens goaste sockerkaka, såg gamla one tree hill avsnitt, va på kalas, åt mat och såg film, grym helg helt enkelt! Nu ska jag käka nått, maten på skolan har typ börjat bli sämst?!

Måste nog ta tag i engelskan snart och senare ikväll ska jag tvinga pappa att hjälpa mig å baka till föräldramötet imorgon, kändes väldigt jobbigt men dock kan man ju provsmaka lite (typ kvällens höjdpunkt)

Kommentarer
Postat av: moatoaalooaa

sv; hahhaha precis vad jag tänkte!! alltiid!

2012-01-23 @ 22:19:09
URL: http://msjostrm.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0