Del 2.

Del 2, årssammanfattning. Mer från Mars



gick i konfa under hela början av 2011 fram till maj. var i hemavan och hade det grymt, saknar det himla mycket! sen var man ju även helt galen i one tree hill, synd den tiden är slut.. haha

April



var i fjällen igen, träffade hampus och henke också! trevlarns


va med tina på kvällarna!


och vi hade somvanligt våra chokladbolls dagar ;)


fettokväll med moa, haha

Maj


majsbrasan med trevligt folk och mys med mah boyfriend på kvällen om jag minns rätt, hehe


ett drygt konfaläger som blev okej med dom bästa!



jag hade kort, tunnt hår, konfirmerades, hade världens grymmaste kväll på kulturnatta, fyllde år och livet va lite upp och ner till och från!

Juni


det blev sjukt varmt medan jag pluggade sate till moppeprovet


matade kossor med tina, hon gillade även maten tror jag..


fick äntligen sova med hampus, höhö


färgade håret


såg en skit film med moa och tina och åt somvanligt en massa gött


var med alice på stan!


var i pengsjö med alla nior, bättre skoldag får man leta efter!


en massa trevligt folk kom och gjorde kvällen värd


fick sommarlov tillslut, började lite trassligt men fortsatte bra på kvällen med bäst folket!


byadagen, helt ok liksom!



hade en grym dag i hjåggsjö med hampus, tina, matte och så va typ markus och samuel där också!


jag va väldigt mycket med fina emelie också!


och så spenderade jag större delen av sommarlovet vid hjåggsjö!


spöregnig midsommar med moa, tina och linnea!

Del 3 får ni senare, blev lite mycket bilder och så men det får ni leva med ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0