here we are again on the same road

ameelieen @ instagram
 
Har slitit som en gris i två dagar med att klippa nästan alla Umehems gräsmattor.. Det var inte direkt det enklaste eftersom gräset var ca 20cm och med 70° lutning på vissa ställen, med en handgräsklippare dessutom. Men lönen är ganska bra så  jag är glad ändå trots att varje muskel i mig gör ont!
 
Förövrigt kan jag ju säga att jag hade en ganska så grym kväll med Olivia igår, åt nutella och jordgubbar i solen, lekte i en lekpark plus en massa prat osv. ;) Planerna för kvällen blev inte av men lika bra det med tanke på hur sjukt trött jag är. Har även hinnit avnjuta en subway macka, lovely!
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0