I'm stronger than ever, life made me this way


Måndag - plugg på café, fika med Olivia och sån där bilutbildning med skönaste snubben ever.



Från tisdag, hade roligaste dagen med mina tjejor, körde lite utmaningar om man säger så ;) Sen hängde jag med Hampus hem och lekte massa, gick till ICA och drog vår standard med veckans The walking dead. Lyckades även på något sätt hålla chipsrullen uppochner så alla chips hamna på soffan, händer även den bästa!
 

Och sen två från igår, gick hem i lervälling och hela näsan fylld med kobajsdoft, mums. Brände lite fläsk på kvällen med båda mina brudar. Har alltså inte så mycket intressant att berätta, var sjuk idag om nån funderade över vad jag gjort idag, haha rolig jag är.......

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0