2 tips

Tänkte ge er två tips bara för att jag är så snäll, haha! Först och främst, ett tips på en jättebra locktång som jag hittade på Åhlens. Den är utan en sån där grej som håller fast håret vilket gör att det inte blir ett fult "veck" i håret. Lockarna blir jätte fina och naturliga också! Tången till vänster får en fet diss av mig.
 
Sen en ansikts/hudkräm som är SUPER bra till skillnad från exempel apotekets kräm där man känner sig stel eller stram i ansiktet bara efter några timmar plus att det syns på många (i extrema fall) att de är jätte torra. Den jag använder är raka motsatsen till det här, man känner sig fräch och den är inte heller så fet att man får finnar av den, alldeles perfekt helt enkelt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0