Årsresummé av mitt 2012 - del 1

Januari: Firade nytt år med Hampus och det tyckte jag var alldeles perfekt. Var sjuk hela jullovet. Levde under den här tiden på smoothie och även resten av vintern. Hade filmkvällar med fina vänner och tillbringade mycket tid i slalombacken, började åka slalom istället för snowboard och insåg att det var 100 gånger roligare. Bodde i min klasströja och fotade ytterst lite. Hängde som vanligt rättså mycket med Tina och Moa.

Februari: Var i backen med Tina och andra människor mycket. Fick tandställning, opererade tån och färgade håret röd/brunt. Jobbig månad.. Hade många spelkvällar med mina brudar. Hampus hade flyttat till Vännäs och jag blev bästavän med hans lillasyster (haha). Firade två år med mitt hjärta. Hade en jätte rolig friluftsdag med alla nior i backen. (Ja jag levde typ på att åka i den där backen..)
 
Mars: Hade en fotodag med Tina, sydde klart mina kuddöverdag (typ det enda bra jag gjort under slöjdtiden), min dator gick sönder, jag började älska chailatte och Lisa fyllde år. Började hänga mer och mer med Olivia, åkte skrana några gånger och var på glassfestivalen!

April: Hängde mycket med kompisar, hälsade på Alice och hade det riktigt kul. Mitt sötaste kusinbarn hälsade på. Jag halkade på snön när jag var ute och joggade vilket gav mig ett stort ärr, beslutade mig efter det att aldrig röra på mig igen. Haha fast nä, men aa.. Såg bio med Emelie och firade att Hampus blev 16 år!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0