Årsresummé av mitt 2012 - del 2

Maj: Spenderade första maj med Anthonia, Linna, Olivia och Tina. Jag var på middag med Alice, Madde och deras vänner. Jag började få ont i magen varje dag, åt jordgubbschoklad och längtade efter värme. Hade två rolig dagar med min kära pararellklass, Joel fyllde år och jag beställde hem nya bilder till mina väggar. Det började bli sommrigt och jag köpte mig en jeansjacka och fyllde 16. En Iphone 4s blev min nya bebis och Hampus hade inomhus picknik med mig. For till Tallbacken med klassen och hade det underbart kul.
 
Juni: Jag var med Olivia mycket, hängde i garaget med klasskompisar, köpte mig en blixt och färgade underhåret mörkbrunt. Hade elevensval och HK med Moa. Jag var med Hampus en hel del och hittade på roliga saker eftersom det äntligen blivit sommar ute. Fruktansvärt bra kväll med niorna, underbar skolavslutning och en lycklig Amelie i Juni. Filmkvällar och annat kul med folk. Midsommar firades med mina bästa vänner och jag lämnade Sverige dagen efter och for till Kroatien där jag njöt till fullo.
 
Juli: Var med kompisar och min pojke varje dag i pincip, badade, solade, åt gott, var på festligheter med Alice och levde livet (haha). Vännäsdagarna kom och jag spenderade all tid där med underbart folk och hade tre av de bästa dagarna från 2012 där, fy så kul! Började vara mer med Linnea, var brun efter Kroatienresan, åt massor av jordgubbar, myste med kattungar, var på mycket med Tina och även på paradisbadet med hon och hade en allmänt bra månad.
 
Augusti: Sommarjobbade en stor del av månaden och det var verkligen pest, kom hem till en söt lapp från Hampus en dag, hade bästa helgen i Elises stuga med hon, Olivia och Linnea plus en några pojkar. Tog vara på sista veckan av lov med fina vänner och roligheter varje dag. Började samhällsprogrammet på draggen och trivdes inte särskilt mycket i början. Köpte massvis med nagelack och färgade underhåret svart och var jätte nöjd med det.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0