they say that the world was built for two

Från igårkväll och idag, var på gymmet igår (ja jag har fått gymkort och ska ta tag i mitt liv, vet att många blev förvånade där). Som ni ser så körde Tina säkerheten först, HAHA. Idag så har jag bott i en T-shirt jag fått av mamma och sen vandrat runt på stan med Beckis utan nå pengar alls, kul.. Imorgon har jag bestämt mig för att va ledig eftersom vi bara har en lektion, wiho. Förövrigt så har min kusin varit här ikväll så vi har bara druckit te och myst!

Kommentarer
Postat av: tinaaa

hahahah nämen usch va ful....... men, man måste tänka på säkerheten somsagt!;))))

Svar: hahaha, tycker dock du va fin! ja precis, säkerheten går före allt annat!!!;)
Amelie None

2013-02-01 @ 05:09:19
URL: http://tttiina.blogg.se

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0